ח"כ ניר ברקת: "לסבסד לחלשים את הדברים החשובים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ניר ברקת: "לסבסד לחלשים את הדברים החשובים"

ח"כ ניר ברקת למימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש קבוצות ימין שפחות מזוהים עם הליכוד ואני יכול לדבר לקהל הזה ולחולל שינויים. במיוחד לאור מה שהיה בשנה האחרונה; יוקר מחיה, דלק, והכי נגע לי בלב זה עליית מחירי הלחם, זאת לא התנהגות יהודית" | "עודף הכספים אפשר לסבסד מוצרים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניר ברקת בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אתחיל ואומר שאני מצרף לתפילות לרפואת מרן רבי גרשון אדלשטיין. הפריימריז מחייב אותנו לצאת לשטח, לשתף את הציבור אנחנו המפלגה הדמוקרטית הגדולה. יש לנו פער קטן, שתי מנדטיםכדי לנצח, ואני יודע להשיג אותם. הליכודניקים רוצים אותי בראש הרשימה"

"אתה צודק שיש קבוצות ימין שפחות מזוהים עם הליכוד ואני יכול לדבר לקהל הזה ולחולל שינויים. במיוחד לאור מה שהיה בשנה האחרונה, יוקר מחיה, דלק, והכי נגע לי בלב זה עליית מחירי הלחם, זאת לא התנהגות יהודית, למדינה לא חסר מזומנים עודף הכספים שנשארו יכול לסבסד מוצרים"

"הליכוד מפלגה ליברלית, אבל עם חמלה. אנחנו צריכים להוריד את התשומות, אבל לסבסד את הדברים החשובים. בצמיחה מואצת אנחנו יכולים לעזור לאנשים המתקשים לעבור את המשברים הללו. מדובר על תשומת לב לדברים שמאוד חשובים לשכבות החלשות. מאיפה אנשים יכולים לממן את המחירים שעולים, הרי השכר לא עלה בהתאם?"

"אתה תופס אותי בכנס ליכודי, אנחנו במדינה ששופטים נבחרים על ידי השופטים, אנחנו צריכים שהפרלמנט והממשלה יבחרו את השופטים כמו בכל המדינות המתוקנות. אנחנו צריכים שיהיה פיקוח על הפרקליטות, לא לחשוש משינויים, אם המערכת המשפטית מונעת מאיתנו לחוקק זה בעייתי"

ניר ברקת הוסיף: "אני אופטימי. בעבודה נכונה נוכל להביא את הציבור לקלפיות, וגם להביא עוד שני מנדטים שיכריעו את הבחירות. הסקרים שמכתירים אותי במקום הראשון לא מעניינים אותי, מבקש להתעסק בדבר אחד – איך מנצחים את הגוש"

"אני חושב שצריך אחריות כבדה במפלגות החרדיות ולא לסכן את הגוש. אסור לפצל ולסכן את הגוש, מכאן נגזרת כל האסטרטגיה והטקטיקה. שלא האגו על מיקומים ומינויים יסכן אותנו, מבקש לא לפצל את הגוש. אני מאמין שהגישה לקואליציה הבאה זה להציע קו אחד שיהיה מקובל על כולם, וצריך לכבד את הסטטוס קוו, בירושלים כולם הסכימו על זה, מקווה שכולם יסכימו לזה – נתחיל עם הגוש ואם מישהו אחר ירצה להצטרף אין בעיה"

"אני מכיר את הנציגים החרדים, תמיד דרשו בקשות רציונליות והוגנות, ביום שאחרי הבחירות נסתדר מצוין. כעת בואו נשיג את הרוב לבחירות. בקואליציה הבאה נעבור את ה-61, הכל ישתנה נוכל ליצר דינמיקה של גידול ואז נוכל לדבר עם אנשים כמו בני גנץ. שלא יהיה סיכון עם הגוש, אני רוצה קואליציה יציבה ובריאה ואנחנו יכולים להגיע לזה"



0 תגובות